söndag 31 juli 2011

Bad

Som jag trodde så var det plågsamt att ta sig ur sängen imorse och jag kände mig som en gammal gammal tant. Aj så ont jag har haft i bäckenet idag. Lite trötta och sega har vi varit allihopa idag och hela förmiddagen slappade vi bara, skönt att kunna göra det också ibland, men eftersom det var varmt och klibbigt orkade vi inget annat. Trötta sen igår var vi ju också. När Madelene hade vilat middag bestämde vi att vi skulle blåsa upp den nya poolen så hon kunde få bada i den en gång denna sommaren iaf men när det är dags att blåsa upp den och vi ska gå ut så börjar det störtregna, typiskt. Så blev lite mys i soffan en stund i stället. Men så när det slutade regna och solen tittade fram igen så bestämde jag att poolen skulle upp, så vi frågade våra snälla grannar om vi kunde få låna deras kompressor för att blåsa upp den, det hade blivit lite väl mycket för Martin att blåsa upp själv. Så poolen kom fram och vi hämtade varmvatten från källaren, inte kan hon bada i iskallt vatten vår lilla tjej. Och så glad hon blev när hon fick bada, det var värt precis allt jobb att få fram den. Hon tycker verkligen om att bada och ännu roligare är det ju om vi är med. Och vi fick faktiskt plats alla tre, visserligen blev det trångt men mysigt var det!

 

1 kommentar:

  1. Men farbror melker (maritn) var för bara du med kläderna på? :P haha // Beatrice

    SvaraRadera