söndag 18 juli 2010

Ojojoj

Bloggen har nog varit lite bortglömd ett tag känner jag. Tiden har bara rusat iväg och helt plötsligt har det gått fyra veckor sedan jag bloggade sist. Värme har vi haft gott om dessa veckor som gott, jag vet att man inte ska klaga men vissa dagar har det varit lite väl varmt för min smak. Det har hunnit vara midsommar och vi hade lite fest hemma hos oss. Riktigt kul var det för det var Martins familj och min familj. Tur med vädret hade vi också, det va ganska fint midsommar väder men blåste lite. Får ta mig i kragen och lägga ut lite bilder sen från midsommarfirandet.

I onsdags så åkte va vi på stranden, Madelene och jag åkte dit med våra hundar och pappa och mina systrar plus deras hundar. Så vi va ett ordentligt gäng som svalkade oss i det stora blå. Budda blir som alltid alldeles tokig av att se vattnet, han vill i på direkten :) han är så söt. Precis innan vi skulle åka hem så skulle jag se vad Madelene gillade havet, började med att testa doppa fötterna men hon vill mer än så. Så vi gick upp igen och satte på henne badbyxorna men hon blev jätteledsen när jag tog upp henne i vagnen och blev inte tyst igen förrän hon kom i plurret. Hemska mamma som bara retas så hon trodde hon skulle få bada :) Trodde hon skulle tycka det var för kallt i vattnet men inte, hon tyckte det va jättekul att sitta där o plaska helnöjd va hon. Finns bilder på detta med, men har det inte i datorn nu så det kommer senare.

1 kommentar:

  1. Hihi, ingen badkruka där inte! :) Kul att du hittat tillbaka till bloggen, så det finns nåt spännande att läsa igen. Kram

    SvaraRadera