torsdag 13 oktober 2011

Väntans tider

Ja inget är väl som väntans tider men den som väntar på något gott...heter det ju. Och visst går vi och väntar här hemma, nyfikna är vi på vem det är som gömmer sig  jättemagen. Madelene går runt och tränar här hemma på att köra vagnen och bäddar ner sin docka i bilstolen. Klappar på magen ibland när vi frågar om var bebisen är och lägger örat emot och lyssnar när pappa gör likadant, hon är så underbar vår lilla tjej undra hur mycket hon egentligen förstår av vad som är på gång.

Den där barnmorsketiden som jag hoppades slippa gå på var jag på i tisdags och allt var bra, min barnmorska sa att alla värden såg så bra ut så jag kunde gå en månad till. Fick en ny tid till den 20 oktober men den ska jag väl ändå slippa gå på :) Vill verkligen inte klaga eller tjata för jag älskar verkligen att vara gravid men nu gör det så ont i mitt bäcken för minsta lilla så nu vill jag ha mitt lilla knyte på utsidan istället. Hade det inte varit för foglossningarna så hade det inte varit några problem. 

Blir inte mycket bloggat nu tyvärr, motivationen finns där men inte orken. Vissa dagar är jag helt enkelt så trött att jag inte ens orkar sitta vid datorn, och hur ansträngande är det egentligen. Hoppas på att få tillbaka all min ork och energi igen snart. Har tänkt många gånger den senaste veckan att nu ska jag skriva ett inlägg men så har det kommit saker i vägen eller så har orken tagit slut. Men idag blev det inlägg och dagsfärska magbilder :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar