söndag 16 oktober 2011

Ingen stork i sikte

Vi kan riktigt se hur storken cirkulerar i luften här runt Klippan men än har han inte landat med någon leverans. Idag är dagen med stort D och enligt ultraljudet var det lovat leverans idag :) men ingen bebis har dykt upp. Tyckte mig ha lite ont i magen i morse men det rann ut i sanden. Förvärkar har jag ju haft i flera veckor så det var väl bara det jag kände antagligen. Efter frukosten åkte vi iväg till City Gross för att storhandla så vi har det vi behöver hemma den närmsta tiden och kanske kanske kunde det sätta igång det hela lite. På kvällen sen kom min pappa och systrar hit på lite tacos. Vi har nu äntligen också fått satt upp en lampa i hallen, en fin lampa som dessutom är ärvegods. Tänk så väl tajmat det hade varit om vår lille bebis ville kommit ikväll när morfar var redo och på plats och hade kunnat ta Madelene med sig hem när vi åkte in, men nej bebisen trivs nog i magen verkar det som för den ville inte titta ut. Pappa och mostrarna Marlene och Pernilla har nästan precis åkte hem och Martin o Madelene sover gott där uppe. Blir ingen bebis idag heller så nu går jag och lägger mig och hoppas på morgondagen istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar