torsdag 22 mars 2012

Skrivkramp?

Det är väl lustigt, om dagarna när jag har fullt upp med annat och tankarna far runt i huvudet på mig då finns det så mycket jag skulle vilja skriva om. Jag kan tex sitta och hålla på att sortera tvätt och tankarna vandrar och så slår det mig att detta skulle jag vilja skriva om. Men så kommer den där stunden jag har väntat på och jag får en minut över till att sitta ostört vid datorn och har plockat fram Blogger och jag ska börja skriva. Det tar stopp bara jag ser att jag ska skriva en rubrik, jag får skrivkramp och får inte fram något alls, alla dessa bra inlägg jag hade i huvudet är som bortblåsta. Suck, varför är det alltid så?

Nu är vi i alla fall friska här hemma igen, vågar knappt skriva det bara för förra gången så sket det ju sig och vi blev sjuka igen allihopa. Men nu hoppas jag verkligen vi kan få hålla oss friska och att barnens hosta försvinner snart. Det är jobbigt för oss allihopa när vi är sjuka, ingen får sova som man ska och ingen av oss har den ork och energi som vi brukar. Men nu jäklar är vi redo att möta våren, ser framemot alla fina vårdagar som komma skall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar