torsdag 12 mars 2009

Oj oj oj

Nu är det visst hela två veckor sedan jag bloggade sist, skärpning är det som gäller nu. Undersöker hela tiden möjligheten till en blogg som jag kan anpassa precis hur jag vill men det faller hela tiden på att jag inte kan något om bloggdesign.

Har ju som sagt inte skrivit ngt alls på två hela veckor men ni som läser min blogg har verkligen inte missat något. För det har inte hänt något. Vi har varit sjuka i omgångar här hemma men ta i trä så verkar det ha gett med sig nu. Jag har förstås haft lite tur och fått jobba hela förra veckan vilket har varit kanonkul, känns skönt att jobba och veta att kassan drygas ut lite iaf.

I lördes hade vi födelsedagskalas för oss som fyllt år i år och det hade vi hemma hos oss, så nu har min moster och kusiner fått se hur vi bor. Vi bjöd på tacos och jag hade gjort tårta. Vi kollade på melodifestvalen och alla var vi lika lättade att inte "snälla, snälla" vann. Det hade ju varit pinsamt! Vi kom överens hemma i tvsofforna att anledningen till att hon fick så många röster måste ju vara för att det är så många som ringer och röstar på den sämsta låten bara för att protestera mot hela grejen!

Igår var vi nere i Malmö och kollade på SOS när de spelade i Emerganzas semifinial och hejade på dem. Tyvärr räckte det inte hela vägen denna gången men kul att vara där och de kom ju ändå till semifinalen, det var ju många band som inte kom så långt! Och idag är det tisdag och nu är jag ifatt igen med bloggandet och jag lovar att det ska bli bättring. Vet ju själv att det inte är kul o kika in i en blogg som aldrig blir uppdaterad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar