tisdag 24 mars 2009

Tisdag

Nu är det ny vecka igen och det har redan hunnit bli tisdag. Tiden verkligen springer fram. Har inte uppdaterat bloggen på hela helgen och det är för att jag faktiskt inte har suttit vid datorn på hela helgen. Känns konstigt men så är det, jag har haft fullt upp med annat.

I lördes den 21 mars fyllde Martin 23 år så då kom hans familj på kalas och vi fick paket båda två! Jag bjöd på middag och hade gjort tårta till efterrätt. Det är konstigt bara hur jag alltid ska stressa in i det sista innan folket kommer, varför kan jag inte vara klar en halvtimme innan o bara sitta o slappa lite och varva ner innan gästerna kommer? Det funderar jag ofta på. Det var en trevlig kväll och maten och tårtan blev uppätna så det är ju gott betyg till kocken!

Söndagen gick åt till att slappa och vila upp sig lite, Martin spelade dator, ngt sjutspel och jag lånade hans lille söte jobbedator och spelade passians på den. Den var så lite och smidig så jag kunde till och med ligga i sängen och spela samtidigt som jag tittade på Hipp Hipp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar