söndag 10 maj 2009

Big Comedy 2009

Äntligen var det då dags att åka till Malmö för att att kolla på Big Comedy 2009! Vi bokade våra biljetter för flera månader sedan och nu skulle vi äntligen åka o kolla på några av Sveriges bästa komiker. Många av våra favoriter var med. David Batra, Johan Glans, Lennie Norman, Johan Rheborg, Henrik Schyffert och Petra Mede var där. Glans och Batra är helt klart mina favoriter!

Vi åkte till Malmö tillsammans med Cilla och Henrik, Oskar och en kompis till honom, åt tre rättersmiddag innan och hade hur trevligt som helst. Jag skrattade så jag fick ont i munnen och magen. Bara Glans och Batra kom in på scenen så skrattade jag. Alla var roliga men Mede var inte något vidare enligt mig, kunde gott varit någon annan istället för henne. Men helt klart en toppenkväll och värd varenda krona!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar