lördag 16 maj 2009

Låååång dag!

Vilken dag! Upp tidigt för att ta med båda hundarna och åka till Halmstad och vara med som funktionär på deras rallylydnadstävling. Allt detta bara för att hjälpa den snälla och duktiga instruktören som jag och Budda hade när vi gick rallykursen i Halmstad. Allting gick bra och hundarna hade det bra i buren under tiden matte hjälpte till som domarsekreterare. Det var kanonkul och larorikt att vara sekreterare det kan jag tänka mig att göra om helt klart.

Efter en lång dag i Halmstad så är jag nu hemma igen och ska bara precis ta ut hundarna och fixa till mig lite sen ska jag iväg igen. Nu bär det av till Teckomatorp och "Rocktorp" som är idag. Martin är redan inne på plats och nu väntar de andra på mig så att vi kan äta något. Tror inte vi är hemma förrän typ strax efter tolv inatt. Så detta blir en låååång dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar