torsdag 23 april 2009

Uppdateringar

Kommer lite uppdateringar nu:

I fredags efter att jag hade städat hela huset och möblerat om i sovrummet så åkte jag och Martin till Väla för vi skulle köpa nu tv till sovrummet. Jag skulle hämta honom på stationen men eftersom jag missade att det var vägarbete där jag brukade köra så hamnade jag på villovägar och det tog sin lilla tid att komma på rätt spår igen. Men efter att ha kört på alla smågator i Helsingborg (känndes det som) så hittade jag rätt till slut. Vi åkte till OnOff eftersom vi fått pressentkort i bröllopspressent och i julklapp. Det blev en Samsung 32" och mat på Burger King till hungriga Martin och Martina! Självfallet kollade vi på film när vi kom hem, det blev Pirates on the carrabian och det var som att gå på bio i sovrummet eftersom vi har hemmabio system där också!

I lördags blev vi hembjudna till pappa på grillning och det var kanonmysigt. Farmor och farfar var också där och det var längesedan vi träffade dem så det var trevligt!

I söndags gjorde vi absolut ingenting och det är också skönt ibland! Martin satt o surfade och jag kollade på vår nya tv!

I tisdags var det agilityträning igen, det är så härligt nu när det inte är kallt och mörkt längre, man behöver inte stå och frysa hela tiden. Det blir mycket roligare att träna då. Jobbade vidare på slalom och längtar till vi ska tävla nästa gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar