fredag 2 april 2010

Påskledig

Nu är Martin hemma på långledighet, han jobbar ju inte förrän på tisdag igen, skönt. I dagarna har jag fått gjort lite nytta. Har varit och handlat med Jannike på City Gross och Familia. Mycket roligare att veckohandla med lite sällskap :) Sen har det väl blivit lite packande också, flytten närmar sig ju med stora steg och det är mycket som ska packas. Sen har jag stått och slitit vid ån :) har tvättat massa tvätt, fem maskiner på raken så nu hänger här tvätt överallt och tvätt ligger på hög och väntar på att sorteras. Verkligen en flyttröra vi lever i nu.

Nästan precis hemkommen från min pappa, vi har varit och kollat på hockey ikväll. Idag var det Rögle - Leksand. Jag hade ståplats till denna matchen och jävlar i hoppet vad det va trångt på ståplatsläktaren. Lite kul att prova på att stå, det va ett helt annat tryck på ståplatsläktaren. Men det fanns en ledig plats framför pappa så efter första perioden så satte jag mig där istället. Tyvärr gick det inte så bra för Rögle idag, det stod 1-1 och blev förlängning men Leksand gjorde mål och vann. Attans också.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar