tisdag 6 april 2010

Vardag igen

Nu är det vardag igen och påsken är över för denna gången. Påsken har vi som vanligt firat uppe hos min moster i Ullared. Åkte dit på påskafton och passade självklart på att gå en runda på GeKås. Väldigt passande att jag och Martin fick presentkort i födelsedagspresenter :) När jag va där uppe sist med Jannike så hittade jag en skitsnygg spegel i en kundvagn men när jag hittade stället de fanns så var de slut på hyllan, men nu hade de kommit in igen så jag köpte två stycken. Som ett gammalt fönster fast med speglar istället för glasrutor liksom. Helt överlycklig blev jag! Martin fick två fina skjortor och Madelene fick självklart en hel del hon med. På kvällen var det god påskmat och trevligt sällskap...

Påskdagen bjöd på hyfsat fint väder så vi gick ut med alla sex hundar (våra 2, pappas 2 och kusinernas 2) och barnvagn och grejer. De bor mitt ute i skogen så där är fint att promenera. Efter att min moster bjudit på lunch så åkte vi hem till min mormor och morfar där vi fick ännu mer god mat :) Hundarna blev stormförtjusta när de fick smaka på mormors bullar, det är alltid lika kul att se dem. Kom hem sent på kvällen och även om det är kul att vara borta så är det skönt att få sova i sin egen säng. Och snart ska vi flytta hem också :)

Igår var vi hur duktiga som helst och packade och fixade massor. Det närmar sig ju nu och jag hoppas verkligen jag hinner bli färdig. Det känns inte som att det är så mkt kvar att packa men tiden går fort och jag är lite av en tidsoptimist :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar