måndag 21 mars 2011

Kalas hela helgen

Denna helgen har bara sagt svisch och nu är det måndag igen. Inget har blivit gjort känns det som men det är ganska skönt att bara vara ibland också och ta igen sig lite. Speciellt efter sjukdomar och kinkigheter vi haft i veckan. Veckan började ju med att Madelene var kinkig och hade hög feber när hon blev bra blev jag dålig. I onsdags så fick jag nog en släng av kräksjukan, eller vad det var. Det försvann lika plötsligt som det kom så det var ju skönt iaf. Och efter att ha varit dålig så blir man ju lite hängig. Synd bara att vi missade tjejträffen med Jannike och Emma o alla barnen som var inplanerad i onsdags. Men som tur var va jag tillräckligt pigg för att orka gå på kvalseriepremiären i torsdags.

I lördags kom Martins föräldrar för att fira oss båda, vi fick två paket var. Martin fick whiskey för hela slanten men den ena flaskan var inlåst i en bur så den kommer han inte åt. Jag fick sånt där duschmunstycke som lyser i olika färger och ett litet litet paket med en nyckel i, hihi och inte vilken nyckel som helst utan nyckeln till Martins inlåsta Whiskey :) Vi kalasade på kladdkaka och senare på kvällen lyxade Martin och jag till det med en pizza.

Igår var det kalas hos min farmor och farfar. Martin och farfar fyller år på samma dag så vi firade ihop i år igen. Farmor och farfar bjöd på smörgåstårta och jag hade fixat vanlig tårta så de blev ordentligt firade. Vi fick öppna paket igen och denna gången var det till oss båda. Vi fick en ny filmkamera en riktig värstingmodell så nu ska här filmas och utan band! Bara koppla in till datorn och lägga över snabbt och smidigt.

Detta har verkligen varit en myshelg och jag hoppas att vi ska få hålla oss friska ett tag framöver nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar