fredag 20 februari 2009

4 år sedan

För fyra år sedan hände det hemskaste som kan hända, min mamma dog. Jag kan inte fatta att det gått fyra år. Dessa fyra år har varit en lång bergodalbana fylld med sorg och saknad. Jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag saknar henne så jag tänker inte ens försöka. Vad jag önskar att man skulle kunna åka bakåt i tiden och ändra på vissa saker så hade framtiden blivit mycket bättre. Kommer alltid sakna min älskade mamma, inte bara vid de stora tillfällena i livet som bröllop eller när man får barn utan även vid de små tillfällena i livet. Varje dag saknar jag henne och det går inte en dag utan att jag tänker på min mamma. Ibland gör det så ont i hjärtat att jag inte vet vart jag ska ta vägen och allt känns bara så hopplöst. Hoppas du vet hur mycket jag saknar dig MAMMA!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar