tisdag 17 februari 2009

Bland annat agility

Har nästan precis kommit hem från jobbet och varit ute med två kissenödiga hundar som blev överlyckliga när matte kom hem! Skönt var det att komma hem, jag är inte van vid att jobba och blir så trött i fötterna och i kroppen de gånger som jag hoppar in. Hoppas det blir mer framöver, blir så glad när jag får lite extra klirr i kassan! Skönt också att Martin har börjat på sitt nya jobb i Malmö så jag har honom hemma hos mig hela veckorna!

Har nu bara precis varit hemma och vänt och ska efter att jag slängt i mig lite mat köra iväg till Strövelstorp med hundarna och träna agility med Zigge. Budda ska också få följa med men han får vara hemma hos pappa och leka med Leo och Pernilla när jag tränar med Zigge. Blir nog att vi fortsätter med hemläxan från kursen så att den blir finputsad tills nästa kurstillfälle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar