torsdag 19 februari 2009

Frisör Cilla

Idag har vi varit hos frisören, hemma hos frisör Cilla. Vi skulle egentligen varit hemma hos mig men eftersom Cillas hund Tilly ska ha valpar precis när som helst så passade det bättre att vara hemma hos henne. Det var Marlene som skulle få en makeover och vi började med att köpa hårfärg och sen fick hon vackert sätta sig i stolen och lämna över sig till Cilla. Det roliga var att vi gav Cilla fria händer och det kunde slutat hur som helst men det blev kanonbra och Marlene blev nöjd när hon såg sig i spegeln och det är ju det viktigaste.

Vi var hemma igen vid fyra tiden och då var det bara in och vända för töserna sen skulle de köra hem. De tog mina hundar med sig för att jag skulle kunna spara på min fot och vrickningen skulle bli bättre. Ses ju ändå imorgon igen och hämtar dem då. Nu ska Martin få massera min onda fot med lite zon och hoppas att det hjälper.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar