söndag 22 februari 2009

Slask

Igår när vi gick o la oss så hade det snöat typ hela dagen och det var vitt och fint överallt. Jag har inget emot snön så länge den får ligga och det är kallt ute, bara man kör försiktigt så går det bra. Men när det är slask som det var imorse när jag skulle åka hemifrån så tycker jag det är skittrist. Vet hur det blir, halt på vägarna och blöta hundar varje promenad. Har iaf varit en tur i Halmstad med Marlene och Beatrice. Vi sitter ju med i styrelsen på Halmstad Hundungdom och idag har det varit möte. Gick förvånansvärt bra att köra och vägarna var fina. Hade Zigge med mig och de hade Laban o Leo med sig. Tänkte att vi kanske skulle träna lite efteråt men det gick inte för det var bara slask där också. Men de fick vara med på mötet iaf och Emma hade med sig sina löpluder som hon själv kallade dem. Och jag vill lova att Zigge blev helt till sig i trasorna, de var inte i höglöp men de luktade säkert gott ändå. Men bra träning för pojkarna.

Vinterbild på mina pojkar - 2009

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar