måndag 15 juni 2009

Tillökning

Nu är det officiellt! Vi har idag varit på vårt andra ultraljud och vi ska bli föräldrar! Bäbisen är beräknad att titta ut den 12 november. Anledningen till att vi idag var på ett UL till var för att jag var inte så långt gången som min barnmorska tidigare trott så vi fick göra ett återbesök så att hon kunde se allt hon behövde se på ultraljudet.

Sjukt coolt hur mycket man kunde se och hur mycket större allt blivit på dessa tre veckor som vi väntat på den nya tiden. Det var också oerhört skönt att höra att allt var som det skulle med den lille. Kommer lite bilder inifrån magen!


Tillägg: Vi har ju varit duktiga idag på Martins lediga dag och klippt gräset och möblerat om i det gamla och det nya datarummet. Flyttade ut Martins datormöbel och det var tur vi gjorde det redan nu för det hade jag inte orkat sen när jag är stor o klumpig. Blev verkligen jättemysigt att ha liten kontorshörna ute på "balkongen" står en hylla också som vi fick av pappa och så har jag ju sytt hellånga gardiner som ska skydda mot både värme och kyla. Blir fint när allt kommer på plats. Kommer bilder när det är klart!

1 kommentar: