måndag 11 januari 2010

Ensamma hemma

Ja nu är det återigen vardag och Martin har börjat jobba igen. Men det har varit helt underbart att ha honom hemma med oss i tre hela veckor men det har gått alldeles för fort. På dessa tre veckor har det hänt mycket med Madelenes utveckling också, hon har tex börjat "prata" med oss och det är det underbaraste ljudet som finns när hon ligger och skrattar och snackar med oss. Blir alldeles varm i hjärtat och lite glansig i ögonen ibland :)

Eftersom det är riktigt busväder ute (inte ens hundarna vill vara ute) så har jag tillbringat större delen av dagen med att mysa med mina tre små bebisar i sängen. Har tittat på Desperate Housewives så ögonen är fyrkantiga på mig. Verkligen älskar den serien och jag fick säsong 5 av Martin i julkapp och det tar slut alldeles för fort. Imorse när jag vaknade så var det inte Madelene som väckte mig utan det var Martins alarm. Tänk vi matade henne igår runt klockan nio och vid tio så sov vi allihopa och vaknade inte förrän kl halv sex. Så underbart att få sova en hel natt, hon är så duktig vår lilla tjej!

1 kommentar: