söndag 31 januari 2010

Barndop

Ser att det var ett tag sedan jag bloggade men det har varit mycket att grejja med nu inför dagen dop. Hela lördagen gick åt till att förbereda. Jag bjöd på kycklingpastasallad med bröd till och sedan kakor och kladdkaka till efterrätt. Allt hade jag gjort själv förutom veteflätan. Tänk jag kan om jag bara vill!

Madelene är nu döpt, vi hade dopet i Norrvidinge kyrka och det var vår vigselpräst som döpte henne och min pappa är fadder. Det har varit en kanonbra dag och jag är så nöjd. De flesta som vi bjöd kom och Madelene fick jättefina presenter.

Nu har vi varit hemma en liten stund och allt är inpackat och på plats igen. Diskar en maskin disk sen är allt som "vanligt" i röran igen. Men vi hade nog inte varit hemma än om vi inte hade fått hjälp av min familj att diska och göra i ordning. Nu ska vi krypa ner i sängen och mysa lite innan vi somnar av utmattning.

TACK alla som var med och gjorde Madelenes dopdag till en dag att minnas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar