onsdag 27 januari 2010

Magsjuka

Ja fy för sören säger jag bara. Det började sen på måndags kväll med att Madelene spydde ordentligt stackaren. Hon spydde ner både mig och henne så det var bara att gå ner i duschen och spola av oss. Martin somnade för han skulle upp tidigt till jobbet (trodde han då iaf) och jag hade lampor tända i sovrummet så jag skulle kunna se Madelene när hon låg där mellan oss och sov. Blev mer kräk under natten och på morgonen var det min tur. Martin hann inte längre än till Teckomatorp innan han fick vända hem igen för att han också kände sig kass.

Så HELA tisdagen och större delen i dag har vi tillbringat i sängen. Det är verkligen inte kul att vara sjuk, tur man inte är det så ofta (ta i trä). Idag mår vi bra mycket bättre men det är inte helt hundra ännu. Jag har tvättat all kräktvätt nu, dammsugat och städat toaletten så nu är jag helt färdig, kroppen är ju inte vad den brukar vara när man varit magsjuk. Nu ska jag BARA duscha också sen är jag helt slut som artist. Blir sängen nu resten av kvällen så vi orkar upp tidigt imorgon, för imorgon ska det bli spännande :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar