måndag 25 januari 2010

Pust...måndag

Ja nu är denna dagen snart till ända. Har varit riktigt duktig idag känner jag, känner mig flitig som en liten myra. Än så länge går det bra med mina nya tag. Har varit ute och gått långrunda fyra dagar i rad nu så jag hoppas att det blir en ny härlig vana och att jag orkar öka det till flera långa härliga rundor. Lite jobbigt bara att jag känner mig sugen på saker hela tiden, men det gäller att stå emot. Idag gick jag först en runda med hundarna i raskt tempo sen tränade jag 20 minuter pilates, och jösses vad jag är ovig kommer ha ont imorgon.

Nu är julen utstädad här hemma och även här på bloggen och på hemsidan...vet att jag haft en julig blogg lite för länge men det är inte prio ett att ändra med bloggen när man har världens goaste tös att leka och gosa med. Men nu ikväll så har jag fått lite tid över till att iaf få det tillbaka till hur det var innan, mer kommer sen. Tack vare en arbetskollega till Martin så ska jag nu äntligen få ett galleri på min hemsida som förhoppningsvis är som jag vill ha det. Så nu kommer bilderna ut så snart jag bara har lite tid över att sitta och pyssla med det.

Såg på facebook igår att de skulle börja med vuxen/barn gympa här i Kågeröd på måndagar. Jag åkte till skolans idrottshall ikväll för att se vad det var för spännande. Det skulle nämligen vara för barn 0-5 år. Men när vi kom dit så förstod jag ganska snabbt att detta inte var ngt för oss. Madelene är alldeles för liten för det än så länge. Men hon satt där en stund i mitt knä och tittade på när barnen sprang omkring.

Imorgon ska vi gå ner till byn och se vad babyrytmik innebär istället. Det är för barn 0-1 år så det borde vara lite mer passande. Tänkte gå ner imorgon o kolla in läget för nästa vecka så drar föräldrargruppen här i Kågeröd igång, kan bli kul kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar