torsdag 21 januari 2010

Nya tag

Hinner inte riktigt med känner jag, en dag försvinner ju så fort utan att något speciellt egentligen händer. Känns typ som att jag bara hinner gå upp sen e det dags att gå o lägga sig igen och sen är veckan slut och det blir måndag morgon igen. Nu är det torsdag och snart är denna helgen här. Det händer så mycket just nu så det är lite svårt att smälta allt. Men det är spännande! Madelene är 12 veckor idag och hon utvecklas hela tiden. Nu har hon upptäckt sina händer och ligger och tuggar på dem så hon blir alldeles kladdig :)

Nu är det dags att ta tag i nyårslöftet jag gav till mig själv...eller nyårslöfte är väl synd att kalla det, men nu är det dags att ta han om mig själv lite bättre. På med hårdhandskarna och ta tag i mig själv och fixa en förändring. Ska äta bättre och börja röra på mig mer, mycket mer! Ut med barnvagn och vandra, pilates och cykla. Hoppas att min vilja är tillräckligt stark så jag kommer klara av det och att jag ser resultat så att jag orkar fortsätta!

1 kommentar:

  1. Det klarar du. Jag ska också ta vara på mej sjlv nu efter jag återhämtat mej från förlossningen. Ska ju gå ner en del kg och få lite bättre form om man säger så. Kan säkert hjälpas åt. Kram

    SvaraRadera