söndag 3 januari 2010

Nyårsdagarna

Här kommer bilder från nyårsafton. I år firade vi nyårsafton hemma hos min pappa. Min mormor och morfar var också där. Det blev lugnt och trevligt nyårsfirande med lite alkoholhaltiga drycker och spel. Vi spelade "Vem vill bli miljonär?" och Monopol. Och Martin vann samtliga spel. Jag kom tvåa på Monopol och det är första gången någonsin som jag spelar Monopol och min pappa inte vann, och jag slog honom! När vi hade spelat klart och Martin vunnit så hade klockan hunnit bli fem på morgonen :) Vi va trötta när vi vaknade men kul hade vi!

Madelene gosade med min mormor och morfar när vi
andra var ute och kollade på raketerna
Skål! Gott Nytt År!
Beatrice som ska betala för att slippa fängelse :)
Martin är superlycklig för det går bra för honom!
Monopol är kul!
Pernilla, Laban och Zigge som gav upp och somnade på golvet.

1 kommentar:

  1. Sikken mysig bild på Pernilla med hundarna, det är precis så det ska se ut =)
    låter som en riktigt trevlig kväll/natt.Monopol är faktigt riktigt kul, sj tycker jag alfapet också e riktigt skojj.
    Puss o kram på dej

    SvaraRadera