torsdag 6 maj 2010

Agility

Kom hem sent igår eftersom det var agilitykurs. Åkte hem till pappa så jag var där vid halv fem ungefär. Sen va han snäll och följde med mig till JULA så jag kunde köpa gräsklippare, tur jag hade pappa med för det blev en annan än den jag tänkt köpa från början. Och tung va den också så pappa fick bära. Tur han e stark min pappa :) Blir nog bra nu med denna gräsklipparen, hoppas det är väder till det i helgen så kan Martin testa den o se om den e bra. På kvällen sen så var det agilitykurs. Pappa brukar ju passa Madelene men igårkväll så skulle han, Beatrice och Michelle kolla på hockey, landslaget som spelade träningsmatch mot Danmark. Hade varit kul att se. Hur som helst så va Michelles mamma Monica snäll och passade Madelene så jag kunde gå kursen.

Agility är verkligen superkul och ännu roligare är det när sånt man kunde innan liksom sitter lite i musklerna och ramlar lite på plats. Ska finlira lite och hoppas att vi kan tävla någon tävling denna säsongen iaf. Kul är det och min hund är duktig. Efter kursen så hämtade jag Madelene, allt hade gått bra och Madelene hade varit snäll (men det brukar hon ju vara) skönt att det funkade för då vet man ju att man kan lämna henne där fler gånger. Trött va jag när jag kom hem och sängen va verkligen skön att få krypa ner i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar