måndag 23 januari 2012

Jävla förkylning

Min käre gubbe kom hem för en vecka sedan och var riktigt riktigt risig. Till en början känndes det hoppfullt och jag trodde att jag hade klarat mig, men så i torsdags så började jag känna mig lite småkrasslig på morgonen och det blev bara värre och värre under dagen. Natten till fredag låg jag antingen och frös eller som en våt fläck i sängen. Det är aldrig kul att vara sjuk och det passar aldrig bra, men varför är det så att man blir sjuk när det passar som allra sämst? I fredags var jag och mina systrar och tatuerade oss och detta har varit planerat länge och det var nära att jag inte skulle kunna vara med. Idag dagen efter Mikaels dop känns det fortfarande inte bra, fryser och har ont i kroppen. Och dessa jävla munblåsor som har dykt upp, hatar verkligen det. Nu vill jag bara bli frisk så jag har ork och göra allt jag vill!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar