söndag 5 december 2010

Ensam hemma

Inte riktigt men nästan, jag och Madelene har precis varit och lämnat Martin på stationen i Ängelholm för han ska upp och jobba i Göteborg en hel vecka och kommer inte hem förrän på fredag igen. Hur ska jag klara mig utan min älskling så länge? Det är ju illa nog att jag inte har honom här hemma förrän efter sju på kvällen i vanliga fall men nu kommer han inte hem alls. Saknar honom jättemycket redan och han har bara varit iväg i en och en halv timme. Vi brukar inte vara ifrån varandra så länge. Jag är helt galet kär i min Martin, trodde inte det skulle vara så rosa och fluffigt efter sju år men det är bara till att njuta. Hoppas verkligen att denna veckan kommer gå fort fort fort så jag får hem min älskling snabbt igen ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar