torsdag 2 december 2010

Sömnig

Så trött jag varit hela dagen och nu sitter jag och är sömnig igen. Ögonen är tunga och jag skulle helst av allt bara vilja gå och lägga mig. Men Martin kanske behöver bli hämtat lite senare om inte tågen går som de ska, han är nämligen på julfest med jobbet. Känner mig lite småfrusen men har tagit på mig mina snygga inneuggs som jag fyndade på Scorett igår, ska snart sätta mig i soffan och titta på Byggfällan och då kurar jag ihop mig under filten och hoppas jag ska bli varm och go. Tycker inte om att vara ensam hemma, fast jag vet att Martin kommer hem snart så saknar jag honom jättemycket, har tänt lite ljus för att få det lite mysigt ändå.

Madelene och jag har varit på babysim idag, det är så kul och så trist att vi missade det förra torsdagen men hade så grym träningsvärk att jag knappt kunde gå och ännu mindre bada. Men idag var det alltså dags igen och det kändes som det var jätte längesedan vi var där sist. Men Madelene var precis lika duktig som hon brukar och hon blev precis lika tokig när hon såg vattnet som hon brukar. Nu sover hon gott och jag hoppas verkligen tågen går som de ska så hon kan få fortsätta sova gott och inte behöva åka och hämta sin pappa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar