onsdag 15 december 2010

Träning och hockey

Idag har jag och pappa varit duktiga igen, fast idag fick vi klara oss utan vår personliga tränare men det gick nog bra ändå, får se imorgon om det blir ngn träningsvärk :) Annars har detta bara varit en allmänt trist dag där ingenting har blivit gjort, har lekt och busat med Madelene hela dagen medan diskberget och tvätthögen bara växer sig större och skriker efter min uppmärksamhet. Men jag orkade helt enkelt inte ta tag i det idag och jag vet ju att det inte försvinner så jag kan ju alltid ta det imorgon. Jag ska nog ta mig ett snack med den där hushållerskan för hon sköter sig inte, kanske jag ger henne sparken vem vet.

Efter träningen åkte jag och Madelene hem till min pappa, Zigge och Budda va förstås också med. Hade lite onsdagsmys och tittade på hockey på tvn. Rögle spelade i Växjö och det gick inte så bra, tyvärr förlorade de och matchen slutade 1-3. Men det är ju också topplaget de mötte. Vi får hoppas på en bra match mot Malmö på söndag när vi ska åka ner och heja på dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar