torsdag 2 december 2010

GeKås shopping

Äntligen Gekås igen, igår åkte jag och Madelene dit. Vi kom iväg på förmiddagen och efter att ha gjort en snabbvisit på arbetsförmedlingen i Ängelholm så var vi på väg. Väl framme vid typ ett tiden så var Madelene pigg och vaken för hon hade sovit en lång stund i bilen. Vi passade på att börja kika i några affärer utanför Gekås för man kommer ju alltid ut så sent att de är stängda då. Gjorde ett riktigt mysigt fynd inne på Scorett, ett par inneskorsuggs som kommer hålla mina fötter varma och goa när det är som kallast. Blev glatt överraskad när vi kom in på Gekås, hade ställt in mig på att det skulle vara jättemycket folk men det var inte alls så farligt som jag trodde det skulle vara. Efter att ha stått i över en timmes kö för att komma ut så åkte jag hem med en massa fynd och ett litet hål i plånboken. Eftersom vi kom iväg i hyfsad tid så sa jag till Martin att det skulle nog inte bli så sent, men att jag aldrig lär mig..vi var inte hemma förrän halv tolv så det är kanske inte så konstigt att jag känner mig lite seg idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar