lördag 4 maj 2013

Dansavslutning

Detta har varit en underbar dag trotts att jag sovit i stort sett hela dagen så har jag ändå känt att jag hunnit vara med min familj. Idag var det sista gången på Madelenes dans och eftersom jag jobbat i natt så var jag tvungen att sova, men jag ville ju samtidigt inte missa hennes sista gång. Så efter 1,5 timmes söm på morgonen så åkte vi bort hela familjen och tittade på vår Madelene när hin dansade. Jag har ingen aning om hur jag såg ut, vågade inte titta mig i spegeln bara men det bryde jag mig inte om, det viktiga va att jag var med. Och det var helt klart värt det. Kärleken till mina barn är den största jag någonsin varit med om. När jag satt där och tittade på Madelene när hon gjorde uppvisningsdansen och såg så stor och stolt ut, ja då hade jag tårar i ögonen. Tänk att man kan älska någon annan så mycket, jag skulle göra vad som helst för mina barn och jag älskar dem mest av allt.

Direkt efter dansavslutningen så var det marsch i säng för lilla mamsen och jag hoppas hoppas att jag inte kommer känna mig alldeles för trött när jag sen ska köra till jobbet ikväll. Men om jag skulle känna mig lite trött så plockar jag bara fram bilderna och minnet av hur lycklig jag var när jag satt där och såg min älskade dotter dansa.


 
 
 
#098
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar