lördag 25 maj 2013

Djurens Dag i Jakriborg

Ett litet axplock av alla bilder jag tog med mobilen idag. Jag och dottern åkte till Djurens Dag i Hjärup, närmare bestämt Jakriborg. Detta blev en glad överraskning och det var riktigt fint där. Jag har alltid sagt aldrig mer lägenhet, men om jag mot förmodan skulle bo i lägenhet i gen så ska det vara där.

Vi hade supermysigt jag och tösen. Var visserligen sketatrött när jag vaknade efter bara tre timmars sömn, men det var det värt för så mysigt som vi haft idag. Vi åkte traktorsläp och den var också en positiv överraskning. Jag trodde bara att vi skulle åka en liten liten runda. Men vi åkte en bra bit ut till en gård och fick titta på kossor och äta äpplen innan vi åkte tillbaka. Vi hade en väldig tur som såg denna turen för den vi åkte var dagens sista. Madelene fick rida på ponny, vi tittade på kaninhoppning och papegojor. Madelene fick hålla en liten mus och äta glass i det fina vädret. Träffade fina +Malin Åkesson och gosade med hennes illrar.

Det är en helt underbar dag som nu lider mot sitt slut. Tröttheten har kommit och gott men det har inte stört så mycket eftersom vi haft så mysigt. Men nu är det snart läggdags, det kommer ju en dag imorgon med.

Natti mina vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar