söndag 4 september 2011

Ont det gör ont...

Inte för att beklaga mig på något sätt men idag har det gjort djävulskt ont i bäckenet och fogarna. Började redan känna av det ordentligt igår kväll, tydligen håller det inte till att baka och städa längre. Men, jag är ändå glad att det inte varit lika mkt denna graviditeten eftersom jag haft ett snällare jobb denna gången. Men ändå jobbigt de dagar som blir så här att jag knappt kan gå eller röra mig. Då är jag extra glad att jag har världens bästa man, Martin har gjort allt jag pekat på idag så jag har sluppit bocka mig och plocka med saker i onödan. Han är bäst helt enkelt.
Idag har vi egentligen bara haft en mysdag men ändå fått gjort lite grann. Vi har tömt det sista i badrummet här uppe så nu är det helt tomt på grejer. Skickade upp Martin på vinden för att hämta ner bebiskläderna men när han letade där uppe kom jag på att de ju ligger i lilla klädkammaren i Madelenes rum, oops. Men fick gått igenom kläderna och sorterat ut de minsta storlekarna. Jisses vad litet strl 50 är, tänk att Madelene haft så små kläder. Kändes bra att börja förbereda lite småsaker som kläder, nu ska det bara tvättas också sen är den biten klar. Det närmar sig nu och som vi längtar efter vår lilla bebis, så nyfiken på vem som gömmer sig i magen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar