torsdag 1 september 2011

Lite småstress

När jag vaknade i morse så kändes det inte riktigt bra, humöret går upp och ner på mig så jag nästan blir rädd men jag skyller det på hormonerna. Minns inte riktigt att det var så förra gången men de säger ju att en graviditet är inte den andre lik. Känner lite stress inför helgens stundande kalas, eftersom jag jobbar kväll resten av veckan så hinns det inte med så mycket. Tänkte jag skulle bakat idag innan jag åker till jobbet men det hoppade jag över för det är dömt att misslyckas med tanke på att jag har en tid att passa och att humöret sviktar lite. Så det tar jag på lördag istället, tidigare kändes det som det var massor som skulle göras på lördag men jag tar det lite som det kommer, huvudsaken är att här är städat och att vi får ngt att äta sen blir det trevligt oavsett om inte allt är tipp topp.

Börjar jobba 11.45 idag också (jobbade igår med) och jobbar till kl 21.00, så nu sitter jag och laddar inför en arbetsdag som jag inte egentligen känner mig så sugen på men det blir bra när jag väl kommer dit. Ska få undan tvätten iaf innan jag beger mig men det är mycket roligare att sitta och bara studera Martin och Madelene när de spelar Angry Birds på surfplattan och hon jublar när hon lyckas få bort alla grisarna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar