söndag 9 januari 2011

Göteborg here I am

Efter en lång och händelserik dag så har jag nu kommit fram till hotellet och ska bara förbereda lite inför morgondagen sen ska jag sova så jag är pigg och alert imorgon på utbildningens första dag. Som vanligt när jag ska göra något blir det lite stressigt på slutet, men som vanligt så blir det ganska bra ändå :) Innan jag tog tåget från Ängelholm så kollade jag på hockey med familjen. Pappa hade fixat så vi kunde gå allihop idag också och ikväll möte Rögle-Bofors. Matchen började 17.00 och mitt tåg gick 20.15 så jag var lite rädd att jag inte skulle hinna se hela matchen. Men det va gått om tid, det flöt på bra och Rögle vann med 4-2. Vilket avslut på dagen. Hoppas nu att veckan blir bra och att detta är ett jobb som passar mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar