fredag 14 januari 2011

Härliga fredag

Efter att ha varit sjuk av hemlängtan hela onsdagen så var det otroligt skönt att komma hem, har aldrig varit så härligt att komma hem som det var denna gången. Madelene log när hon såg mig så nappen åkte ur munnen och det gjorde mig varm i hela kroppen. Så stor hon blivit helt plötsligt nu dessa dagar. Kändes som jag missat jättemycket, men det blir väl så när man är hemma så mycket med henne. Men trivs verkligen med det så det ska bli intressant att se hur det ska gå när jag börjar jobba.

Idag har jag varit med min säljledare på sambesök för att se hur det går till ute på fält också så nu är tanken att jag ska klara detta själv i veckan och samtidigt som det ska bli spännande känns det samtidigt lite skrämmande. Mina veckor nu kommer se ut som så att jag sitter på måndagarna och bokar in veckans möten och resten av veckan är jag ute på fält och förhoppningsvis sälja som bara den. Madelene har ju visserligen inte fått någon dagis plats än men då är det tur att jag har så snäll familj som jag har. Martin jobbar hemifrån tisdagar och torsdagar och de andra dagarna kommer hon vara hos Marlene så det får gå så länge.

Lite hockey blev det också idag, Rögle mötte Sundsvall hemma. Madelene och Pernilla var hemma hos Monika och vi andra gick på hockey. Marlene har också kommit igång nu och blivit en liten hockeytönt hon också :) Det var en bra match och Rögle vann med 5-2, kul att gå på hockey igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar