tisdag 11 januari 2011

Teater..

Tänk att jag överlevde denna dagen, det absolut värsta jag visste med skolan när man var yngre var att redovisa och hålla föredrag inför grupp. Så när jag fick reda på att vi skulle ha säljspel idag så blev jag rädd att vi skulle "uppträda" och visa upp det för resten av gruppen. Och det blev precis så som jag befarade så hela dagen vi suttit i par och tränat har jag hela tiden haft detta i bakhuvudet att shit detta ska sitta om bara några timmar och då ska jag klara av detta inför hela gruppen. Kan inte allt utantill ännu men när det var min tur att leka säljare inför gruppen så gick det faktiskt förvånansvärt bra och jag koncentrerade mig bara på min "kund". Visserligen var jag jäkligt nervös så jag ville ju bara ha det överstökat så missade lite och glömde tydligen le, men det blir ju mer naturligt när man väl kommer ut på fält. Har duschat nu och packat ihop det mesta för imorgon är det sista dagen och sen är det hemfärd direkt när kursen är slut. Ska bli skönt att komma hem imorgon till min älskling och Madelene, som jag saknar dem. Men samtidigt som det blir skönt att komma hem så är det samtidigt lite läskigt eftersom nu börjar snart allvaret och jag ska klara mig själv och ut på fält och sälja. Får verkligen hoppas det går bra och att pengarna bara rullar in :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar