måndag 10 januari 2011

Utbildning

Jaha här sitter jag nu i Göteborg på Euroway Hotel på Hisings Backa. Allt har gått så fort, jag var på anställningsintervju den 3 januari för en tjänst som mediesäljare och onsdagen den 5 jan ringde telefonen och jag var den som skulle få åka på utbildningen på tre dagar i Göteborg. Utbildningen började idag den 10 jan så det har verkligen gått fort. Det har gått så fort att Madelene inte hunnit få någon dagisplats men det löser sig denna veckan genom att Martin jobbar hemma och sen får min snälla lillasyster Marlene hjälpa till de dagar hon kan och de andra tar Martin. Otroligt skönt med en partner och familj som stöttar en när händer saker. Otroligt kul och spännande att fått jobb, vågar inte riktigt tro det är sant ännu för jag har inte skrivit på något papper men det ska vi göra på onsdag så då blir det helt klart.

Efter dagens utbildning så var jag helt slut i huvudet när jag kom tillbaka till hotellet igen och hade en fruktansvärd huvudvärk. Som tur var hade jag tabletter med så efter lite friskluft och mat i magen så blev det bättre och jag fick ny energi så jag orkade renskriva mina anteckningar och skumma igenom materialet vi fick. Det är otroligt mycket vi ska lära oss och tror tyvärr inte att allt kommer sitta perfekt när jag åker härifrån på onsdag. Har precis duschat och ska väl ögna igenom materialet en runda till innan jag somnar hade jag tänkt. Längtar hem till Martin och Madelene något enormt, tycker inte om att vara hemifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar