måndag 24 januari 2011

Måndag igen

Hinner ju knappt bli helg förrän det är måndag igen. Det är mycket som händer nu känns det som och jag går runt med en ständig klump i magen känns det som, vill bara att allt ska lösa sig till det bästa. Och det kommer det säkert göra också men jag ogillar ovissheten. Har suttit med telefonen i örat hela dagen och bokat in möten till den kommande veckan vilket har resulterat i en sprängande huvudvärk. Madelene och jag har hunnit gå på babysim ikväll också. Något har hänt för hon verkar inte tycka det är lika kul längre eller så är det bara så att hon är trött efter att ha varit hos moster Marlene och lekt hela dagen. Det tar ju på krafterna att vara hos "dagmamma".

Igår var det hockey, tror ingen missat att jag gillar hockey och vilket lag jag håller på. Igår spelade Rögle mot Troja hemma och det blev en seger med 7-4. Vilket resulterade i att Rögle klättrade om Leksand i tabellen och nu ligger på en tredjeplats! Vilket i sin tur betyder att de är direktkvalificerade för kvalserien och slipper playoff. Så nu gäller det bara att hålla den platsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar