fredag 5 augusti 2011

Fredagsmys

Jag är helt slut ikväll efter att ha jobbat hela veckan, tycker nog bättre om de andra schemaveckorna när vi jobbar kväll och är ledig lite mitt i veckan. Men tror det har att göra med graviditeten att jag blir så trött för det är ju inget direkt superansträngande jobb jag har. Skönt med att detta var sista dagen på dagis för ett tag för Madelene för nästa vecka blir det inget dagis, inte förrän fredag i vecka 33 är det dags för dagis igen. Är så glad att Martin har möjlighet att jobba hemifrån så hon kan få vara hemma de dagarna.

I morse kl 05.31 gick jag in i Madelenes sovrum för att titta till henne. Jag fick då se förklaringen till varför jag inte hittar Zigge i vårt rum på nätterna och varför han inte ligger i vår säng längre. Mitt hjärta bara smälte och jag var tvungen att springa ner och hämta kameran för att ta en bild. Det är alltså hos lillmatte han sover på nätterna. Skönt att Budda fortfarande vill sova hos oss men det är kanske bara en tidsfråga innan han också bytar ställe att sova på.
♥ Mina sötnosar ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar