torsdag 25 augusti 2011

Tiden räcker inte till

Oj vad tiden den går, dygnet har för få timmar för jag hinner inte allt jag vill göra. Denna veckan jobbar jag dagtid varje dag och när jag kommer hem vid halv fem så är det så mycket som ska göras och det viktigaste för mig är att umgås med Madelene och Martin som jag saknat hela dagen. Så bloggen hamnar inte precis överst på prio listan, det är ju knappt jag hinner kolla fejan förrän vid den här tiden på kvällen. Tycker verkligen det är kul att jobba men hinner som sagt inte med riktigt. Men efter dagens arbete lyckades jag ta mig till Väla en snabb sväng för att kolla in den nya delen för att stilla min nyfikenhet lite. Kollade inte så mkt eftersom jag ville hem till mina älsklingar men gick in på Chilli som helt klart var en affär i min smak, köpte en supermysig filt att ha i soffan i höst och vinter. Undrar bara hur länge jag får ha den ifred innan Madelene snor den.
Har precis bakat två kladdkakor och tagit mig en varm dusch.

Nu sitter vi och myser i soffan och kollar på True Talent. Tycker nog egentligen inte att det är så bra, men lik förbannat sitter vi här och kollar. Imorgon är det äntligen fredag igen och dessutom sista dagen på jobbet, iaf på schema sen hoppas jag på att bli inringd ofta. Bra med jobb och goa pengar :) blir lite shopping sen skulle jag tro  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar