onsdag 3 augusti 2011

Halva veckan

Äntligen har halva arbetsveckan gått och Madelene har bara en dag kvar på dagis denna veckan. Eftersom hennes ordinarie dagis har sommarstängt nu ett par veckor så går hon på ett nytt dagis där hon inte känner personalen och de inte känner henne. Går gråtande därifrån varje dag jag lämnar henne för hon ser så bortkommen ut och tittar efter mig när jag går. Men som tur är så blir det inte så långa dagar för henne för mina systrar Marlene och Pernilla är snälla och hämtar vid två tiden så kommer hon hem och kan leka med mostrarna och alla hundarna. En annan fördel med att Madelene hämtas tidigt på dagis är ju att hundarna får sällskap de med. Pernilla är helt klart favoriten, men jag tror att det är för att hon är barn hon med och det känner Madelene. Pernilla är ju inte lika stor som oss andra och roligare att leka med. Idag har de varit ute och busat i trädgården efter dagis, Madelene och Pernilla har plaskat i den lilla poolen och Marlene var fotograf. Det ser verkligen ut som hon haft kul idag och jag behöver inte ha lika dåligt samvete när jag är på jobbet eftersom jag vet att hon har det bra med sina mostrar!

TACK Marlene och Pernilla för att ni hjälper mig!

Bad med moster Pernilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar