torsdag 25 februari 2010

Agilitykurs

Blev lite stressigt men iväg kom vi men vi blev lite sena bara för att folket som kör på "vår" väg tror att man kan mötas två bilar men det kan man inte. Hur som helst så var vi inne i stället på kursen idag, detta på grund av vädret eftersom det är så mycket snö kan vi inte vara ute. Att springa i ett stall med massa sand är inte optimalt för mitt bäcken kan jag säga. Jag har verkligen längtat och sett framemot att få komma igång med agilityn igen och gå kurs och så sätter kroppen stopp. Men det gick förhållandevis bra, i väntan på vår tur så tränade vi lite kontaktfält, han hade verkligen sug upp på balansen och det verkar som det Linda visade förra gången funkade. Ska göra som Linda sa idag på teorin och göra upp mål och så försöka uppnå dem. Hade ju klart varit kul om vi kunde lyckas plocka en pinne denna säsongen. Fast mitt mål ska nog vara att komma runt en hel bana som det känns nu. Jävla bäcken!

Idag har jag fixar lite (väldigt lite) här hemma. Har betalat räkningar och det är alltid lika trist varje gång att se pengarna flyga iväg. Det är inte länge man får ha de på kontot nej. Men bra att få en översikt så jag vet hur mycket jag har över till på söndag när Jannike och jag ska upp och göra Ge-Kås :) Har också suttit och sorterat och satt in lite viktiga papper i pärmarna så jag får lite bättre ordning på saker och ting. Bland annat har jag satt in alla papper som har med husköpet att göra i en huspärm, längtar så till flytten och vi är så glada att vi snart snart ska flytta till vårt alldeles egna hus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar