torsdag 18 februari 2010

Tradera

Tradera är väldigt "farligt" har upptäckt det innan. Börjar man buda så går det lätt överstyr, man budar lite extra bara för att vinna fast den där prylen egentlige inte var så viktig att ha. Sån är jag iaf, första gången jag upptäckte Tradera så blev det så flera gånger att jag budade bara för att jag skulle vinna och ha den där prylen. Så jag slutade innan det gick överstyr, lite på skoj gick jag in och kollade på Tradera för några dagar sedan för att kolla om det fanns något kul till Madelene att buda hem. Denna gången var jag beredd och la inte mina bud förrän mot slutet och har nu klickat hem en hel del saker till henne, lite kläder men inget dyrt. Har lagt ut lite själv för att försöka balansera upp det hela lite. Men nu blir det en lite Tradera paus för det finns så mkt som man skulle kunna buda hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar