fredag 26 mars 2010

Äntligen vår

Igår vaknade jag av ett mess från Jannike om vi skulle handla, så strax efter nio mötte jag och Madelene henne på City Gross. Så fick jag handlar lite inför helgen och fick sällskap på samma gång. Det är ju mycket roligare att handla med sällskap :) När jag kom hem sen så grejjade jag lite i trädgården, blev förvånad när jag fick höra att mäklaren inte kunde gå i trädgården för allt hundbajs. Och så illa var det verkligen inte, de har sin lilla hörna som de gör sitt i och resten av det så kallade hundbajset var jordfläckar som blivit nu efter snön har smällt undan och gräs har försvunnit. Men igår räfsade jag i gräsmattan så att inte mäklaren ska tro att alla mörka fläckar är hundbajs. Hittade massa vårlökar som hittat upp också igår när jag höll på i trädgården så det känns verkligen som att våren är på väg nu.

Nu sitter jag i sängen med den bärbara i knät och kollar på lyxfällan. Blir inte sova än på ett tag för ska åka o hämta Martin på stationen eftersom han är på firmafest ikväll. Har varit ute och gått en runda med hundar o Madelene i det fina vårvädret, hade inte ens jacka på mig så varmt va det! Har hunnit vara hemma hos Cilla en sväng också och snackat lite skit. Men har inte fått gjort så mkt nytta men man kan inte grejja alltid :)

1 kommentar:

  1. det här med att handla ihop måste vi göra till en vana =)

    SvaraRadera