onsdag 3 mars 2010

Shopping

Oj nu har det gått längt mellan varven, men jag har helt enkelt inte haft tid att sitta ner o blogga. I söndags så var det shopping som gällde. Jag gick upp äckligt tidigt (för en söndag) och åkte och hämtade Jannike sen bar det i väg till Ge-Kås, äntligen skulle jag få komma dit och shoppa igen. Har inte varit där sedan den 25 oktober så nu var det på tiden. Måste bara ge ge-kås cred för deras goda service. När jag va där sist så köpte jag en amnings bh som aldrig blev använd tyvärr och den fick jag lämna tillbaka efter fyra månader, det var inga problem. Det kallar jag service, det hade man minsann inte kunnat göra på H&M.

Tyvärr så tillät inte plånboken storshopping denna gången så jag handlade nästan bara till Madelene, det dyrbaraste jag har. Tycker ändå inte det är kul att handla till mig själv nu, inget passar ändå inte och sitter inte som det ska, men det har jag planer på att ändra på :) Så Madelene fick lite nytt, köpte lite färg till huset och annat bra att ha. Blev en heldag och det var så skönt att få komma hem till min lilla familj, tänk att man saknar dem efter bara några timmar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar