tisdag 23 mars 2010

Babyrytmik

Idag har Madelene och jag varit på babyrytmik och föräldraträff nere i byn. Blev lite hastigt påkommet i morse att vi skulle dit men vi hann och vi var till och med först på plats :) Det händer minsann inte ofta. Det var trevligt synd bara att Madelene skulle bli så trött just när rytmiken var så den missade hon helt. Men viktigare att sova! När jag kom hem sen så ville Madelene ha mat och efter det så somnade hon på direkten :) Så jag har i lugn och ro fått sitta och ringa runt till de som jag skulle kontakta idag. Fick huvudvärk när jag konstaterat hur mkt pengar som ska skakas fram ur madrassen nu när vi ska renovera i huset :)

I helgen har det varit fullt upp. Hade ju kalas för Martin i lördags och i söndags så var vi på kalas hemma hos min farmor och farfar. Vi firade både min farfar som fyllde 80 år och Martin som fyllde 24 år. Så det har inte blivit något vettigt gjort i helgen och det har syndats med tårta och kakor hela helgen. Men gott var det och det va extra kul ju eftersom jag bakat allt själv vilket verkade uppskattat av samtliga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar