onsdag 3 mars 2010

Hockey

Nu när Martin är på jobbresa i Stockholm så är jag och Madelene och roar oss hos min pappa, roligare att bo där ett par dagar än att vara helt ensamma i "gamla" huset. Igår så va vi på SIBA i Helsingborg på hockeynight. Rögle var där och de hade lite olika aktiviteter och bjöd på korv med bröd. Pappa och Beatrice är ju Rögle-fan och åker och kollar på deras matcher. Jag har ju bara varit på en match i hela mitt liv men den gången räckte för att få mig intresserad. Madelene fick en Rögledräkt av sin morfar i julklapp och den signerades igår. Hon vandrade från famn till famn mellan de olika spelarna som var med, hon har nu blivit fotograferad med 10 av lagets spelare och har 11 autografer på sin rygg. Alla runt om kring utbrast i stora naw när de så henne :) Tänk vilken tur vi haft som fått en sån snäll bebis som finner sig i allt som hennes tokiga mamma hittar på!

Lagkapten Beaudoin #28
Kempe #10
Bödker #7
Målis Nihlstorp #37
Månsson #20 och Rahimi #34
Mammas lilla cooling, Rögles yngsta supporter =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar