fredag 3 juli 2009

Budda är kär

Åkte iväg för att bada med Malin och hundarna idag också, gäller verkligen att passa på när det är så fint väder. Var helt cool lugn idag eftersom jag visste att det gick bra med alla hundarna igår. Men efter att vi gått över till ön så säger Malin att hon har två andra kompisar som också ska bada och att de redan är på parkeringen med sina hundar. Får reda på att den ena är en hane och jag känner hur jag börjar stressa upp mig direkt. Men Malin lugnar mig och säger att det kommer gå bra så länge jag är lugn för det är en unghund.

Hundarna kommer och Budda får hälsa och allt går bra, han är faktiskt inte alls intresserad av den hanen (7 mån va han) utan blev stört förälskad i rottisflickan som också var med. Synd bara att hon hade växtvärk så de inte kunde busa riktigt som de ville men han var hur glad som helst att det var någon att leka med i hans egen storlek! Trevligt var det och många hundar var det idag, sex stycken! Och jag behöll lugnet och allt gick hur bra som helst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar