måndag 20 juli 2009

Jobbiga jobbeveckor nu

Ja nu har de arbetsveckorna jag fasat för hela sommaren börjat. Började egentligen igår men men. Nu jobbar jag varje dag hela veckan förutom på söndag då jag är ledig. Sen nästa vecka jobbar jag sju dagar på raken igen. Så här har det blivit för att jag på ngt sätt ska kunna få lite balans i lönekuvertet sen när det kommer med tanke på att jag tidigare i sommar inte jobbar så himla mkt.

Längtar verkligen tills vecka 33 när dessa skitveckorna är över. Tvivlar på att jag kommer få gjort så mkt med tanke på att jag är trött i både kropp och huvud utan att jobba så kommer jag ju vara helt slut när jag kommer hem från jobb. Blir det absolut nödvändigaste som får tas om hand resten får jag ta sen när jag jobbar mindre igen! Nu ska jag snart få gå o lägga mig igen och kolla på Star Trek Voager med Martin och våra små godingar Zigge och Budda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar